Osobní odběr v provozovně na adrese: Kobylnice 10, 284 01 Kobylnice, okr. Kutná Hora
Zde neplatíte poštovné. Nutno předchozí domluvu na termínu vyzvednutí zboží. Kontakt: +420 603 202 683
Způsob dopravy
Doprava zboží je zajišťována přepravní službou PPL, DPD, Expres Van, nebo vlastní dopravou.
Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností dodavatele dodáno v co nejkratší době, obvykle do 2–10 pracovních dnů pokud je zboží vyrobené.
Pokud se jedná o zakázkovou výrobu jsou termíny dodání individuální dle množství a velikosti zakázky. Termín dodání je se zákazníkem řešen individuálně a je třeba počítat, že výroba může trvat i několik týdnů.
Cena dopravy se odvíjí od toho, jak velká je zakázka, její váha a vzdálenost. U nadměrné velkých či těžkých zakázek je cena dopravy dle platných tarifů přepravce – po dohodě osobním odběrem.
V den doručení Vás bude přepravní společnost kontaktovat, v případě nepřítomnosti na adrese se můžete s přepravní společností domluvit na dni předání, případně i na jiných změnách.
V případě objednávky nad 10 000 Kč nebo zakázkové výroby dílů, které nejsou skladem si prodejce vyhrazuje právo na zálohu ve výši 50% a možnosti sepsání smlouvy o dodání zboží a na vystavení zálohy.
Převzetí zboží
Zboží se považuje za dodané doručením na adresu, kterou zákazník stanovil v objednávce. Zásilka se zbožím obsahuje vždy daňový doklad.
Zákazník je povinen prohlédnout si zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je zákazník za přítomnosti dopravce povinen zkontrolovat stav zboží, a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost potvrdit dopravcem.
Na základě vyhotoveného záznamu bude zákazníkovi poskytnuta přiměřená sleva nebo dodán nový výrobek. Zákazník má také právo od smlouvy odstoupit.
Podepsáním dodacího listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. Na pozdější reklamace způsobené vinou dopravy pak nelze brát zřetel a budou zamítnuty.